el DOTOR De Scrilli |
SIT DEL MI URBIN suoni - rumori - voci e persone di primo mattino
A la matina arsent la mi' campana che per prima rintocca a San Francese, e quella piò lontana de Santa Caterina e po' quella d' San Serg ! E dal rumor di pass giò giò per la stradina de bon'ora arcnosc la gent ch' va fora per i so' fatt . . . e la voc di vicin quella de Pungolon e d' Leoncin ch'arentne in discussion s'el temp arfarà trist o s' farà bon ! Ecc, atacne i motor dle corrier che van giò per Pesre e Fan e apena spunt' el sol le scarp del latarol che sal su' tamburlan fa un rumor special mentre a bass, tel giardin dal polar, le galin sa l'antra, quà quà quà, reclamnen da magnà!
M'als anch' i' de bon ora e da casa vagg fora ad incontrà per prim quasi sempre Gagin e piò in là Roboam sa 'l giornal in t'le man e sa chi occh stralunat ch' metten paura ! S'avansa la figura d' Sor Antonie che pien de cerimonie me cerca de spiegà cosa dic l'Unità ed un nombre m' ne dà quasi sempre aretrat, forsi pensand ch'en so' tant avansat ! Ariva de gran fuga e mezz sfiatat intant Ughett ch' me fa veda el brodett e po' Brenno ch'artorna da la spesa per daver matutina e me cmincia a parlà dla su' fiolina ! Dop, sensa tante storie cominc in piassa el prim ambulatorie !
Anca per tutt ste cos e non soltant per quelle mravios ce sto ben t'el mi Urbin Amir i grand, mo voi pió ben ma i pcin. |