SIMO - Simonetta Fucili Urbino |
LA ROTONDA Presentata nel VI Concorso di V'l'arcont in dialett
Quant Galileo ha scopert ch' el mond, invec d'essa quadrat era rotond, qualch' audac s'è aventurat e l'oceano ha esplorat.
Mo l'argoment che vlev tratè è più semplic de dachsé Vlev parlè, a dire il vero, d' le rotond del Piansevero.
In Urbin, che sém fora dal mond, la scoperta del secol par ch'en le rotond. Stann trasformand ogni incroc dal Piansever fin' a la croc
Sa i semafor hann fatt 'n esperiment, 'i hann messi só e 'i hann tnutti sempre spent. In verità era aumentat el casin c'eren le cod da le Conc a Urbin.
'I avran tnutti quattre giorni acesi; en ho capitt chi sold perchè 'i han spesi !
Durant i scav hann trovat de tutt propri malé sotta el camp de "Prosciutt" 'na mucchiarina d'oss, qualch pess de vaselam, dic ch'en malé da 'n pess, da prima di Roman.
Adess che 'i ha chiapat la mania ma tutt le strad d' gambiai fisionomia, per ogni incroc hann fatt una rotonda anca se el post a volte non abbonda.
E pó in Urbin, questa è la storia, guidne tutti un po' a memoria. Qualcun c' ha pers un po' la testa, le prim volt s'immeteva all'arversa.
Ho vist 'na machina che, per scapè da la rotonda, c' ha avutt da fè … girava tond per trovè l'uscitta l'autista, 'na donna, pareva sfnitta.
Qualcun per paura de fè 'n incident dava la precedensa anca s' en c' entrava gnent. Comunque quant c' avrem prés confidensa ce sembrarà de non poté più fanne sensa.
|
|